koleda

koleda

петък, 22 ноември 2013 г.

Пикантен карфиол / ала арабиата/





           Доволна съм, чудесен се получи и ни се ослади...най - вече на мен -;)).  Май,май, най - любим ще ми стане така вече...Не че, не го одобрявам в останалите приготвяни стократно варианти / на пара, паниран, на кюфтенца, със сирена на фурна../  , но все ми убягваше нотката съдържание / пикантност и цвят/ ...-;). Заради децата обаче ми е дискретно лютичкото, а позволява да бъде и по - щедро - въпрос на вкус-;). И така:


  • 1 бр. карфиол
  • 250 гр. доматено пюре
  • пресен магданоз
  • 1 - 2 скилидки чесън 
  • щипка смлян на едро лютив червен пипер, а ако имате и цяла люта чушчица/още по - добре/-;)
  • пармезан за поръсване / пожелание/
  • зехтин 
  • сол


           Измийте карфиола и го бланширайте във вряща подсолена вода. В широк тиган загрейте олиото с лютивия червен пипер и скилидките чесън, след което добавете доматеното пюре , осолете и само след секунди добавете оцедения и начупен на розички карфиол и нарязания на дребно магданоз. Разбъркайте и оставете така  за няколко минути да се обедини и позгъсти . Когато изключите котлона или направо преди сервиране поръсете пожелание с пармезан         Консумирайте самостоятелно, като гарнитура или като сос за паста.

Няма коментари:

Публикуване на коментар